Huom!

Mikäli sivu ilmoittaa ERROR kun olet suorittamassa maksua, ei veloitusta tapahdu.

Halutessasi tee tilaus uudelleen tai ota yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@vaskidesign.fi niin käsittelen tilauksen manuaalisesti.


Toimitusehdot

Yleistä

Vaski Design Shop on Vaski Design Oy:n ylläpitämä markkinapaikka, jossa tuotteita myy Vaski Design Oy 3098323-9.Vaski Design Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Poistokorin tuotteilla ei ole palautusoikeutta.

Kaupanpäälle kampanjan tuotteet eivät sisällä erikoiskoruosia.

Toimitus ja toimituskulut

Verkkokaupan kassalla voit valita haluamasi toimitustavan. Suomessa käytettävissä on Postin/matkahuollon kuljetuspalvelu, myös nouto on mahdollista

Tilaukseen sisältyvät toimituskulut näytetään kaupan kassasivulla toimitustavan yhteydessä ja tilauksen yhteenvedossa. Valittu toimitustapa ja tilauksen sisältö vaikuttavat toimituskuluihin.

Vain seurannalla varustettu kadonnut kirjelähetys korvataan. ( Smartpost xxs ) Asiakkaan vastuulla on tarkistaa annettujen tietojen paikkansapitävyys ja ilmoitettava viipymättä, mikäli huomaa virheen.

Mahdollisia alennuksia ei myönnetä jälkikäteen.

Huom! Talviaikana suosittelen hartsikoruille pakettitoimitusta, emme vastaa kuljetuksen aikana materiaalin ominaisuuksiin syntyneistä vaurioista.


Toimitusaika

Pääsääntöisesti tilausten käsittelyaika on 1-3 arkipäivää, mutta voi vaihdella tuotekohtaisesti.

Tilaustyöt valmistetaan normaalissa käsittelyjärjestyksessä.

Tilaustöiden tuotekohtaisen valmistusajan voit kysyä halutessasi ennen tilausta. 

Jos tilauksella on kiire, ota yhteyttä tilauksen tehtyäsi sähköpostilla asiakaspalvelu@vaskidesign.fi niin käsittelemme sen mahdollisimman pian.

Mahdollisesti poikkeavat käsittelyajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. Kuljetuksen pituuteen (Posti/Matkahuolto) emme voi vaikuttaa. 


Palautusoikeus

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.

Korujen tulee olla käyttämättömiä ja avaamattomassa pussissa hygieniasyistä.

Postimaksuja ei hyvitetä.


Reklamaatio

Postituksessa rikkoutuneesta tuotteesta tulee tehdä reklamaatio heti tuotteen saavuttua, lähettämällä kuva asiakaspalvelun sähköpostiin asiakaspalvelu@vaskidesign.fi, avaamatta korun pussia.

Muut huomautukset koskien tilausta tulee tehdä 14vrk kuluessa tilauksen saapumisesta.


Asiakaspalvelu

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.


Korujen ostaminen suoraan jälleenmyyntiin ilman erillistä sopimusta sakon uhalla kielletty.